BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, November 29, 2010

Dear diaries....

2.13pm (30 Nov 2010)

Terasa ringan je jari aku harini.....hmm...hari-hari aku ase suram jee....xde lagi dengar ketawa si dye,kata semangat si dye....hati aku masih rindu kan dye,mmg ssh untuk aku lupakan dye...dan ssh jgak untk aku cari pnggnti dye,walau dye banyak menyakiti hati aku.....kadang2 aku tertanya ape yg di buat skg??chat ke??....rasa mcm nak je hantar mesej dan call dye...tp aku tahu kehadiran aku ni x diundang lansung....lepas perkara tu jadi 3 hari aku demam ngn semput,arini pon masih xbaik lagi....mngkin sbb susah ati+x cukup tido....awak...ape la awak yg bt skang...awk fkirkan sya x??...

saya rindukan awak sangat....


Hmmm....exam tgal lagi 3 paper....rasa lambat je nak abis,xlarat dah aku nak hadapi semua ni dengan demam lagi....then xsabar aku nak keja,nak bzkan diri supaya aku x fikir kan dye....mcm skg aku tgal kat umah sorg2,ase sunyi jee....kdang2 aku menaanges....rasa kekurangan je kat diri ni....hmm...mungkin ini dugaan untuk aku....

Awak....saya doakan awak dari jauh...e2 je cara sya jaga awak....ambik berat pasal awak...sayang saya pada  awak...cinta saya pada awak...



   Our memories:
   Khairul Daniel & Damia Qistina

Aku seronok tgok org laen bahagia,kdang ase cemburu je...kenapa org laen bleh bahagia....knapa x aku???
awak saye harap awak masih ingt sye sebagai org yg awak BENCI,klu awk xnak igt saye sbgai org yg awak SAYANG...e2 pon sya hargai sgt2..itu je permintaan saye..... :(


0 comments:

: : Rica Ophilea Latest Update : :