BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, December 8, 2010

Dear Diaries...

9 Dis 2010
(1.28 p.m)

ya ALLAH...
Kenapa semua ni terjadi....saat aku cuna bina kesabaran dan kekuatan ada saje yg mencabar diriku... setiap hari aku menunggu kata2 sayang dan kata cinta dari die....tp skg laen yg aku dapat....kenapa mudahnnyee cinta dye pada aku....

Mungkin org kata ni takdir...kenapa org selalu salahkan takdir....sikap dan nafsu manusia tu sendiri perkara ni terjadi....org xtahu ape jadi antara aku dan dye...mungkin senang org kata lupakan dye...tp x utk aku....aku yg kena....yg dipermainkan aku....aku mengharap cinta yg ikhlas....tp palsu yg aku dapat...

Kenapa banyak cobaan untuk aku...masa SPM aku kehilangan abah yg pling aku sayang...skrang STPM aku kehilangan org yg pling aku cinta....pedih hati ni....

Aku dah cuba mengelak dari dye...remove dye dari kawan aku...e2 je cara untuk aku lupakan dye...dan aku bina kekuatan diri aku...tp...hari ni dye muncul dekat wall org lain...kenapa semua ni terjadi....

Aku rasa nk meraung...nak menangis dekat org yg fham aku.....

Kenapalah aku selalu menangkan dye,walau dah banyak dye bt pada aku....aku still tima dye dulu....tp skang dye bt lagi...dan terus tinggalkan aku....kenapa???rasa diri ni x berguna sgat...

aku dah xkuat nak hadapi semua ni...aku dah cuba....

aku dah putus ase....

AKU BENCI DYE!!!!



0 comments:

: : Rica Ophilea Latest Update : :